אלמז מנגיסטו ערוץ 13 / ‫קשת 12 - אסקימו לימון 2018 | Facebook‬ / תפקידה הראשון בחדשות 10 היה תחקירנית בתוכנית ״שישי עם טלי מורנו ואלון בן דוד״ ולאחר מכן בשישי עם אילה חסון״, שם ערכה תחקירים שחשפו בין היתר את הכת הסודית של אמי שני ואת מדיניות הרבנות המסרבת לחתן זוגות.

אלמז מנגיסטו ערוץ 13 / ‫קשת 12 - אסקימו לימון 2018 | Facebook‬ / תפקידה הראשון בחדשות 10 היה תחקירנית בתוכנית ״שישי עם טלי מורנו ואלון בן דוד״ ולאחר מכן בשישי עם אילה חסון״, שם ערכה תחקירים שחשפו בין היתר את הכת הסודית של אמי שני ואת מדיניות הרבנות המסרבת לחתן זוגות.. מנגיסטו תהיה המגישה הראשית של מבזקי הבוקר, תשתלב בכלל שידורי חברת תודה גדולה למנכ''ל ערוץ 13 אבי בן טל, לאילה חסון שליוותה אותי כל השנים, לניר נוימן עורך המהדורה המוכשר שיזם את דסק התחקירים וליווה אותי יד ביד. עמוד האינסטגרם הרשמי של רשת, ערוץ 13 13tv.co.il. הכתבת לענייני משפט של ערוץ 13 עוברת את הכביש לערוץ המתחרה קשת 12, שם אמורה לשמש מגישה ראשית במבזקי הבוקר. מצד שני, אחותי הגדולה, שהיא מעצבת אופנה ובעלת מותג אופנה, לימדה אותי שצריך להתייחס לבגד כמו אל יצירת אמנות, לא משנה באיזה סגנון הוא, אם זה אלגנטי, אקלקטי או בוהמי. אלמז מנגיסטו, בת 27, היא כתבת משפט ופלילים בחדשות 13.

העיתונאית ואשת התקשורת אלמז מנגיסטו עוזבת את חברת החדשות של רשת 13 ועוברת לחדשות 12 בקשת. עיתונאית חדשות 12 אלמז מנגיסטו שיתפה בטוויטר כי גבר ניסה לפרוץ אמש (שישי) לביתה בשעה מאוחרת, וכי בפוסט, שלו נתנה את הכותרת 26 הדקות הכי ארוכות בחיים שלי, כתבה מנגיסטו כי בשעה 22:30 בלילה מנגיסטו, כבת 29, עזבה בחודש נובמבר האחרון את חדשות 13, שם שימשה ככתבת משפט ותחקירים, ועברה לחדשות 12, שם. התקווה שוב הושמעה בטוקיו ! מה שמעניין הוא הבחור שאיתו הלכה כשהיא אוחזת בידו. מי שרוצה ל*** שיעשה את זה בבית בלעדי:

‫קשת 12 - גיל גולן | Facebook‬
‫קשת 12 - גיל גולן | Facebook‬ from lookaside.fbsbx.com
ערוץ רשת 13 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המשודר באפיק 13. אתר ערוץ 13, אחד מאתרי הבידור בין הגדולים והמובילים בארץ מבית רשת. ערוץ רשת 13 הושק ב 2017 ומשדר בשידור חי את שידור חדשות 13, לשעבר בשם חדשות 10, בעקבות המיזוג עם ערוץ 10. הכנסו לאתר החדשות של ערוץ 13 והתעדכנו. תפקידה הראשון בחדשות 10 היה תחקירנית בתוכנית ״שישי עם טלי מורנו ואלון בן דוד״ ולאחר מכן בשישי עם אילה חסון״, שם ערכה תחקירים שחשפו בין היתר את הכת הסודית של אמי שני ואת מדיניות הרבנות המסרבת לחתן זוגות. עיתונאית, כתבת לענייני משפט ערוץ 13. התקווה שוב הושמעה בטוקיו ! ומעתה קשת משדרת בערוץ 12, רשת משדרת בערוץ 13.

הכנסו לאתר החדשות של ערוץ 13 והתעדכנו.

עיתונאית חדשות 12 אלמז מנגיסטו שיתפה בטוויטר כי גבר ניסה לפרוץ אמש (שישי) לביתה בשעה מאוחרת, וכי בפוסט, שלו נתנה את הכותרת 26 הדקות הכי ארוכות בחיים שלי, כתבה מנגיסטו כי בשעה 22:30 בלילה מנגיסטו, כבת 29, עזבה בחודש נובמבר האחרון את חדשות 13, שם שימשה ככתבת משפט ותחקירים, ועברה לחדשות 12, שם. בכיר בענף הנדלן גידף את הקהילה הגאה בוואטסאפ של קבלנים ליה ספילקין | 22:13. כל הדרך עד למדליית הזהב. אלמז מנגיסטו סיירה אמש ברחוב רוטשילד בתל אביב בשעות הצהריים כשהיא לבושה בגופיה, חצאית וכפכפים. אתר ערוץ 13, אחד מאתרי הבידור בין הגדולים והמובילים בארץ מבית רשת. ערוץ רשת 13 (נקרא גם ערוץ 13) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי. מי שרוצה ל*** שיעשה את זה בבית בלעדי: בקרוב תראו אותה בחדשות 12, ותזכרו איפה קראתם את האייטם הזה בפעם ראשונה. מערכת אתר ערוץ הספורט 13:50. אביה של הדוגמנית שלומית מלכה תבע את הכתבת אלמז מנגיסטו ואת חדשות ערוץ 13. אלי ראכלין סיים את תפקידו בחדשות 13 אחרי 17 שנה במסגרת גל הפיטורים האחרון בחברה, כאשר אלמז מנגיסטו גם כן סיימה את דרכה ועשתה צעד מפתיע עם מעבר למתחרה רשת 12. הכנסו לאתר החדשות של ערוץ 13 והתעדכנו. עיתונאית, כתבת לענייני משפט ערוץ 13.

מצד שני, אחותי הגדולה, שהיא מעצבת אופנה ובעלת מותג אופנה, לימדה אותי שצריך להתייחס לבגד כמו אל יצירת אמנות, לא משנה באיזה סגנון הוא, אם זה אלגנטי, אקלקטי או בוהמי. מי שרוצה ל*** שיעשה את זה בבית בלעדי: מצד אחד מאוד קלאסי, אלגנטי ונקי בגלל העבודה בחדשות והשהות היומיומית בבית המשפט. מדוע כל יוצאי אתיופיה הגיעו עם שמות של שבטים אפריקניים ואין אפילו שם מגיע ציון נכשל גדול בשמירה על ביטחונו האישי ועל רכושו של האזרח, כבודד וכציבור, הסיבות לכך לא נחקרו כמו שצריך אבל סדרת הכתבות הלו הלו משטרה של ערוץ 13 מציגה את הפיל. אלמז מנגיסטו, בת 27, היא כתבת משפט ופלילים בחדשות 13.

אלמז מנגיסטו: פרצו לי לבית והמשטרה התמהמהה - וואלה! תרבות
אלמז מנגיסטו: פרצו לי לבית והמשטרה התמהמהה - וואלה! תרבות from e.walla.co.il
אלמז, 28, החלה את דרכה העיתונאית כחיילת בגלי צה״ל, ולאחר שחרורה שימשה ככתבת המשפט ותחקירים של חדשות 13. אלמז מנגיסטו סיירה אמש ברחוב רוטשילד בתל אביב בשעות הצהריים כשהיא לבושה בגופיה, חצאית וכפכפים. ערוץ רשת 13 הושק ב 2017 ומשדר בשידור חי את שידור חדשות 13, לשעבר בשם חדשות 10, בעקבות המיזוג עם ערוץ 10. אתר ערוץ 13, אחד מאתרי הבידור בין הגדולים והמובילים בארץ מבית רשת. רשת 13 в прямом эфире. אלי ראכלין סיים את תפקידו בחדשות 13 אחרי 17 שנה במסגרת גל הפיטורים האחרון בחברה, כאשר אלמז מנגיסטו גם כן סיימה את דרכה ועשתה צעד מפתיע עם מעבר למתחרה רשת 12. מערכת אתר ערוץ הספורט 13:50. כמו כן תשמש ככתבת בדסק המשפט במהדורה המרכזית.

כמו כן תשמש ככתבת בדסק המשפט במהדורה המרכזית.

הכתבה הפרסומית תשלב ראיון עם מומחה/ים מטעמנו ותפורסם במדור כדאי לדעת. מערכת אתר ערוץ הספורט 13:50. The bronxbrooklynconnecticuthudson valleylong islandnew jerseywestchester. עיתונאית חדשות 12 אלמז מנגיסטו שיתפה בטוויטר כי גבר ניסה לפרוץ אמש (שישי) לביתה בשעה מאוחרת, וכי בפוסט, שלו נתנה את הכותרת 26 הדקות הכי ארוכות בחיים שלי, כתבה מנגיסטו כי בשעה 22:30 בלילה מנגיסטו, כבת 29, עזבה בחודש נובמבר האחרון את חדשות 13, שם שימשה ככתבת משפט ותחקירים, ועברה לחדשות 12, שם. למה להטיל ספק בסיפור של אלמז? לאחר פיצול ערוץ 2 המסחרי לזכיניות שלה קשת, רשת, טלעד. מדוע כל יוצאי אתיופיה הגיעו עם שמות של שבטים אפריקניים ואין אפילו שם מגיע ציון נכשל גדול בשמירה על ביטחונו האישי ועל רכושו של האזרח, כבודד וכציבור, הסיבות לכך לא נחקרו כמו שצריך אבל סדרת הכתבות הלו הלו משטרה של ערוץ 13 מציגה את הפיל. עמוד האינסטגרם הרשמי של רשת, ערוץ 13 13tv.co.il. כתבת חדשות 12, אלמז מנגיסטו, הפתיעה בסוף השבוע כשהפגינה כישורי שירה מרשימים בחתונה של אחותה. הערוץ משדר תכניות אקטואליה, תחקירים, דרמה, קומדיה, תכניות בידור ואירוח ותוכניות מציאות. אלי ראכלין סיים את תפקידו בחדשות 13 אחרי 17 שנה במסגרת גל הפיטורים האחרון בחברה, כאשר אלמז מנגיסטו גם כן סיימה את דרכה ועשתה צעד מפתיע עם מעבר למתחרה רשת 12. הכנסו לאתר החדשות של ערוץ 13 והתעדכנו. מי שרוצה ל*** שיעשה את זה בבית בלעדי:

Please select a region to stay informed on the latest local news via news12.com. הכירו את אלמז מנגיסטו , אלמז מנגיסטו (27) לאחר שירותה בגלי צהל שם שימשה ככתבת תרבות ועורכת תכניות. בעבר הייתה רשת מהזכייניות של ערוץ 2 אשר סיים את שידוריו. אביה של הדוגמנית שלומית מלכה תבע את הכתבת אלמז מנגיסטו ואת חדשות ערוץ 13. כתבת חדשות 12, אלמז מנגיסטו, הפתיעה בסוף השבוע כשהפגינה כישורי שירה מרשימים בחתונה של אחותה.

ליאורה מסכמת שנה של חשיפות בלעדיות | TMI
ליאורה מסכמת שנה של חשיפות בלעדיות | TMI from images.maariv.co.il
כתבת חדשות 12, אלמז מנגיסטו, הפתיעה בסוף השבוע כשהפגינה כישורי שירה מרשימים בחתונה של אחותה. הם לחמו זה לצד זה וכעת ילחמו אחד נגד השני בבהמ״ש. מנגיסטו תהיה המגישה הראשית של מבזקי הבוקר, תשתלב בכלל שידורי חברת תודה גדולה למנכ''ל ערוץ 13 אבי בן טל, לאילה חסון שליוותה אותי כל השנים, לניר נוימן עורך המהדורה המוכשר שיזם את דסק התחקירים וליווה אותי יד ביד. לאחר פיצול ערוץ 2 המסחרי לזכיניות שלה קשת, רשת, טלעד. ומעתה קשת משדרת בערוץ 12, רשת משדרת בערוץ 13. אלמז מנגיסטו סיירה אמש ברחוב רוטשילד בתל אביב בשעות הצהריים כשהיא לבושה בגופיה, חצאית וכפכפים. אלי ראכלין סיים את תפקידו בחדשות 13 אחרי 17 שנה במסגרת גל הפיטורים האחרון בחברה, כאשר אלמז מנגיסטו גם כן סיימה את דרכה ועשתה צעד מפתיע עם מעבר למתחרה רשת 12. אלמז מנגיסטו או ברהנו טגניה ???

הכנסו לאתר החדשות של ערוץ 13 והתעדכנו.

אלי ראכלין סיים את תפקידו בחדשות 13 אחרי 17 שנה במסגרת גל הפיטורים האחרון בחברה, כאשר אלמז מנגיסטו גם כן סיימה את דרכה ועשתה צעד מפתיע עם מעבר למתחרה רשת 12. אלמז מנגיסטו או ברהנו טגניה ??? מערכת אתר ערוץ הספורט 13:50. מה שמעניין הוא הבחור שאיתו הלכה כשהיא אוחזת בידו. למה להטיל ספק בסיפור של אלמז? מנגיסטו תהיה המגישה הראשית של מבזקי הבוקר, תשתלב בכלל שידורי חברת תודה גדולה למנכ''ל ערוץ 13 אבי בן טל, לאילה חסון שליוותה אותי כל השנים, לניר נוימן עורך המהדורה המוכשר שיזם את דסק התחקירים וליווה אותי יד ביד. עיתונאית, כתבת לענייני משפט ברשת 13. ערוץ רשת 13 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המשודר באפיק 13. סלוגן החדש הערוץ הוא הכול מתחבר. ערוץ רשת 13 הושק ב 2017 ומשדר בשידור חי את שידור חדשות 13, לשעבר בשם חדשות 10, בעקבות המיזוג עם ערוץ 10. לאחר פיצול ערוץ 2 המסחרי לזכיניות שלה קשת, רשת, טלעד. אביה של הדוגמנית שלומית מלכה תבע את הכתבת אלמז מנגיסטו ואת חדשות ערוץ 13. העיתונאית ואשת התקשורת אלמז מנגיסטו עוזבת את חברת החדשות של רשת 13 ועוברת לחדשות 12 בקשת.

העיתונאית ואשת התקשורת אלמז מנגיסטו עוזבת את חברת החדשות של רשת 13 ועוברת לחדשות 12 בקשת אלמז. הכתבה הפרסומית תשלב ראיון עם מומחה/ים מטעמנו ותפורסם במדור כדאי לדעת.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama